Tarkistathan, että sinulla on ladattuna sovelluksen uusin päivitys. Tämän voit tarkistaa puhelimesi sovelluskaupasta (App Store/Google Play Kauppa) kirjoittamalla hakukenttään "Aimo".
Sivulle sovelluksen kuvakkeen viereen ilmestyy "Päivitä" -painike, mikäli sovelluksesta on tullut uudempi versio ja sovellus tulisi päivittää. Mikäli kohdassa lukee "Avaa", sinulla on sovelluksen uusin versio käytössä.
Sovellus tai sen painikkeet eivät reagoi: Sulje sovellus puhelimesi aktiivisista välilehdistä ja avaa se uudelleen. Myös puhelimen uudelleenkäynnistys saattaa auttaa. Varmistathan myös, että puhelimessa on internet-yhteys päällä.
Automaattinen kameratunnistus ei toimi: Varmistathan, että olet sallinut kameratunnistuksen ajoneuvollesi sekä olet kirjoittanut rekisteritunnuksesi oikein. Varmistathan myös ettei rekisteritunnuksella ole pysäköinti käynnissä samanaikaisesti toisella käyttäjätunnuksella. Mikäli kameratunnistuksen asetukset ovat oikein, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Haluamani pysäköintialue ei löydy sovelluksesta: Tarkistathan, että pysäköintialueella on mahdollista pysäköidä Aimo -sovelluksella. Pysäköintikohteen hinnasto, maksutavat ja ehdot ovat aina näkyvillä pysäköintikohteen maksuautomaattien läheisyydessä sekä sisäänajossa.
Mikäli kyseessä on sopimuspysäköinti, varmistathan, että olet tehnyt rekisteröitymisen oikealla sähköpostiosoitteellasi. Muissa tapauksissa olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Voit aina tarvittaessa olla yhteydessä asiakaspalveluumme, joka auttaa teitä mielellään.
Aimo -sovelluksen asiakaspalvelu
+358 207 812 461
(Avoinna arkisin klo 7:00-21:00, La 9:00-19:00, Su 11:00-19:00)
Auttoiko tämä artikkeli?
Loistavaa!
Kiitos palautteestasi
Pahoittelut ettemme voineet auttaa
Kiitos palautteestasi
Palaute lähetetty
Kiitos palautteesta. Yritämme korjata artikkelin